Poradnik / F.A.Q

Witamy w dziale stworzonym specjalnie po to, aby w prosty i szybki sposób pomóc naszym Klientom w odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy każdy pilot wymaga zaprogramowania?
Jak zaprogramować pilota?
Czy pilot będzie obsługiwał wszystkie funkcje z mojego starego pilota?
Jak zaktualizować bazę pilota?
Podczas programowania świecąca dioda nie reaguje na naciskanie jakichkolwiek przycisków. Dlaczego tak się dzieje?
Po naciśnięciu przycisków wyboru urządzenia lub SET dioda miga aż do ich puszczenia. Co należy zrobić?
Dlaczego przy wprowadzaniu kodu podczas programowania dioda świecąca ciągle miga?
Co należy zrobić, gdy dioda świecąca ciągle miga?
Moje urządzenie w ogóle nie reaguje na pilota. Jak sobie z tym poradzić?
Pilot nie realizuje wszystkich funkcji pilota oryginalnego. Jak rozwiązać ten problem?
Dlaczego podczas funkcji wyszukiwania pilota nieznanego pilot wyłączył urządzenie w czasie przeszukiwania, a przycisk POWER oraz inne nie działają?
Co zrobić, jeśli nie znalazłem swojego urządzenia w spisie kodów?
Wprowadziłem nieprawidłowy kod. Czy mogę zaprogramować pilota jeszcze raz?
Wymieniłem model urządzenia. Czy nadal mogę używać pilota ELMAK?
Jak przebiega proces reklamacji?
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Na jaki adres należy kierować przesyłki reklamacyjne?
Jakie uszkodzenia nie podlegają reklamacji?
Jak długo czekam na rozpatrzenie reklamacji?
Co należy zrobić jeżeli nie otrzymałem odpowiedzi na reklamację?