Serwis gwarancyjny

Gwarancja udzielana jest na czas wskazany na opakowaniu każdego z produktów. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane lub urządzenie będzie wymienione na nowe bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia uszkodzonego towaru wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami do siedziby firmy.

W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy, by przesyłka z reklamowanym towarem zawierała również:
– dokładne dane adresowe i telefoniczne klienta,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego,
– dokładny opis usterki i sposób jej powstania,
– kopię dowodu zakupu towaru.

UWAGA! Zanim zgłosisz się do serwisu przeczytaj uważnie instrukcję obsługi, która jest dołączona do każdego produktu.

Adres na jaki należy kierować przesyłki reklamacyjne to:
Elmak Sp. z o.o.
Serwis gwarancyjny
ul. Morgowa 81
35-323 Rzeszów

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, zalania płynami, odwrotnie założonych baterii. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie pozostawione w urządzeniu akcesoria, dlatego przed wysyłką prosimy upewnić się, czy zostały z niego usunięte wszelkie własne karty pamięci, baterie, pendrive itp.

W przypadku stwierdzenia wady produktu mogą Państwo również zgłosić się do punktu, w którym go zakupili i zapytać sprzedawcę o możliwość dokonania zgłoszenia gwarancyjnego za jego pośrednictwem.

Karta gwarancyjna